Veelgestelde vragen

Contactinformatie

Hoe kan ik contact opnemen met ArteSelect?

Om contact met ons op te nemen, verwijzen we je graag naar het contactformulier of je kunt een e-mail sturen met je vraag naar info@arteselect.nl.

Wat zijn de openingstijden van de klantenservice?

De klantenservice is van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 08:30 tot 17:00 uur.

Heeft ArteSelect een fysieke winkel of showroom?

ArteSelect heeft geen fysieke winkel of showroom. Het is echter wel mogelijk om op afspraak een product of kunstwerk in het echt te bekijken. Neem hiervoor contact op via info@arteselect.nl. Vermeld in je e-mail om welk product het gaat en geef aan op welke dagen en tijden je eventueel beschikbaar bent om langs te komen.

Bestellingen

Hoe plaats ik een bestelling bij ArteSelect?

Om een bestelling te plaatsen, klik je eenvoudig op de koopknop bij het betreffende product. Wil je het product vooraf in het echt bekijken? Dat is mogelijk op afspraak. Neem hiervoor contact op via info@arteselect.nl. Vermeld in je e-mail om welk product het gaat en geef aan op welke dagen en tijden je eventueel beschikbaar bent om langs te komen.

Kan ik mijn bestelling achteraf nog wijzigen?

Het wijzigen van een bestelling is mogelijk zolang deze nog niet is verwerkt. Indien het product nog niet is verzonden, kun je een wijziging doorgeven voor afhaling.

Hoe weet ik of mijn bestelling is gelukt?

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je binnen enkele minuten een bevestiging per e-mail. Let op: in sommige gevallen kan er vertraging optreden. Heb je binnen één uur nog geen bevestiging ontvangen? Neem dan contact op via info@arteselect.nl en voeg informatie toe waaruit blijkt dat het bedrag van je rekening is afgeschreven.

Ontvang ik een factuur bij mijn bestelling?

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je de factuur per e-mail. Let op: in sommige gevallen kan er vertraging optreden. Heb je binnen één uur geen factuur ontvangen? Neem dan contact op via info@arteselect.nl en voeg informatie toe waaruit blijkt dat het bedrag van je rekening is afgeschreven.

Pickup & Verzending

Wat zijn de verzendkosten?

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt verzonden?

Kan ik mijn bestelling zelf ophalen?

Leveren jullie internationaal?

Annuleren & Retourneren

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Hoe kan ik een product retourneren?

Wat zijn de retourvoorwaarden?

Wanneer krijg ik mijn geld terug na een retour?

Account informatie

Heb ik een account nodig om te bestellen?

Hoe maak ik een account aan?

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?

Hoe kan ik mijn accountgegevens wijzigen?